Roll-Upy i Ścianki Reklamowe. Podstawowe ich funkcje i podział

Dodane 06 czerwca 2017

Roll-upy powszechnie znane materiały promocyjno- informacyjne przeznaczone do ekspozycji. Najczęściej ten rodzaj materiałów promocyjno-informacyjnych wykonuje się na następujące wydarzenia: konferencje, targi,sympozja, spotkania edukacyjne w plenerze, szkolenia, warsztaty a także wykłady, prezentacje produktowe, prelekcje i wystąpienia.

W zależności od trwałości i materiału z którego są wykonane – część roll-upów może być używana przez lata pod warunkiem zamieszczonej na nich aktualnej treści, spójnej z całym przekazem promocyjnym, inne są mniej odporne na zniszczenie co nie oznacza, że nie nadają się do użytku. Zawsze w roll-upie można wymienić grafikę co redukuje koszty budżetowe.

Roll – up reklamowy – przeznaczony jest do prezentacji produktu lub kilku produktów. Pełni funkcję reklamy wzmacniającej, dużą jego zaletą jest powierzchnia na której można umieścić znaczące informacje. Roll – upy dzielimy na jednostronne i dwustronne. Dużą ich zaletą jest to, że można na nim umieścić kluczowe informacje – a dobrze wykonany roll-up jest dość czytelny i widoczny z dużej odległości. Roll -upy dwustronne są doskonałym narzędziem promocyjno-informacyjnym .Mogą pełnić funkcję tzw.parawanu informacyjnego.

Najczęściej grafiki zamieszczone na 2 stronach roll- upu są identyczne co w mojej ocenie jest nudne bo osoba zainteresowana treścią mogłaby zdobyć dodatkowe informacje na temat wybranych produktów w przypadku, gdy na każdej ze stron pojawiłby się inna przekaz. Dotychczas przeważnie stosuje się dwustronnie te same grafiki i te same informacje z przekazem promocyjnym.

rollupy reklamowe

Ścianka reklamowa jest dobrym rozwiązaniem do prezentacji multiproduktów, które można wyeksponować dzięki dość dużej jej powierzchni. Ponadto często ten rodzaj materiału promocyjno-informacyjnego jest stosowany w przypadku promowania produktów danej marki przez artystów i celebrytów. Szczególnie ma to miejsce podczas imprez kulturalno – rozrywkowych jak również imprez masowych. Jest to o tyle dobre rozwiązanie, że podczas uwzględniania kilku brandów kojarzonych z daną firmą bądź wydarzeniem możemy wyeksponować wszystkie te marki na jednej powierzchni reklamowej a ponadto osoby związane z promowanie danych produktów lub wydarzeń pełniące rolę key opinion liderów w danej dziedzinie mogą zaprezentować się na tle ścianki – stanowiąc dodatkowe wzmocnienie dla pozycjonowania produktów.

Dużą zaletą ścianki jest powierzchnia przeznaczona do ekspozycji grafik lub nazw produktów bądź innych informacji. Na szczęście coraz więcej pracowni projektowych wykonuje ścianki, które są wygodne w instalacji i transporcie.

Advertise Here

Advertise Here

O Nas:

Recenzjeproduktow.pl to nowoczesny portal, który prezentuje wszystkie produkty jaki można kupić w Polskich sklepach. Kupujemy, testujemy a następnie publikujemy recenzję wraz z opiniami testującego oraz wyszczególnieniem wad oraz zalet. Zasada jest prosta - dosyć bubli oraz naciągania klientów na niepotrzebne produkty. U nas otrzymasz informacje o produkcie bez lokowania produktu i nieuczciwych praktyka marketingowych. Jesteśmy po to aby każdy mógł wydać swoje pieniądze w jak najrozsądniejszy sposób.



Najlepsze polskie drewno